دانلود بازی جنگی کماندو ۲۰۱۳
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی جنگی کماندو ۲۰۱۳
نوشته شده در دو شنبه 28 مرداد 1392
بازدید : 587
نویسنده : SINA

 دانلود بازی جنگی کماندو  Commando برای اندروید

دانلود بازی کماند Commando - Final Battle

پیش نیاز : اندروید ۲,۲ وبالاتر
سال ۲۰۱۳ و دوباره بزرگ ترین برخورد با دشمنان در راه است.
اخطار: بازی برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود.
در بازی اندروید Commando – Final Battle دشمنان قصد حمله به  شما را دارند و شما آخرین امید به عنوان یک سرباز کماندویی در جنگ هستید، شما باید برای محافظت از پایه ارتش و حفظ کشور خود تلاش کنید.
به یاد داشته باشید، امواجی از دشمنان در حال حمله به پایگاه شما هستند. آن ها به سرعت حرکت می کند و می توانند در کمترین زمان ممکن پایگاه شما را تصرف کنند. اکنون زمان این است که شما بر روی اعتقادات خود از میهن دفاع کنید، خود را تجهیز و آماده برای مبارزه کنید! آیا شما به عنوان آخرین مقاوم  آماده به دفاع از پایگاه خود هستید؟این بازی را می توانید در موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید نصب کنید و لذت ببرید.

 

 

بازی اندروید کماندو

دانلود بازی با لینک مستقیم

حجم: ۱۲ مگابایت

 



:: برچسب‌ها: بازی اندروید, بازی تفنگی جدید, بازی حمله ای برای اندروید, بازی حمله به دشمنان, بازی خفن جنگی, بازی کماندویی موبایل, بهترین بازی های اندروید, جدیدترین بازی های تبلت, دانلود بازی, دانلود بازی 2013, دانلود بازی تبلت, دانلود بازی جدید, دانلود بازی جنگی, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی کم حجم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: